ראה"מ לשעבר: "לאיזה עוד "דו"ח מודיעיני" זקוקים? הכתובת על הקיר"

איתי גדסי No Comments on ראה"מ לשעבר: "לאיזה עוד "דו"ח מודיעיני" זקוקים? הכתובת על הקיר"

ראה"מ לשעבר בנימין נתניהו ממשיך במאבקו לאבטחת בני משפחתו הנתונים לאיומים קשים מתוקף תפקידו הציבורי, והביא מספר איומים קשים על חיי משפחתו רק מהימים האחרונים. בליכוד הבהירו כי המפלגה לא נדרשה לממן את אבטחת בני המשפחה

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר ההחלטה הבוקר (ראשון) של הוועדה הממשלתית בראשות שר הדתות מתן כהנא להסיר את האבטחה ממשפחתו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, יו"ר האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו לא מוותר וממשיך להילחם למען ביטחונם של בני משפחתו שנתונים לאיומים תמידיים, מצד מובילי ומשתתפי הפגנות השמאל הקיצוני שנערכו נגדם בשנים האחרונות.

לדברי נתניהו, "רק ביומיים האחרונים פורסמו ברשתות החברתיות 3 איומים לפגיעה ורצח נגד רעייתי שרה ובניי יאיר ואבנר: דוד חי שרעבי כתב אתמול בפייסבוק: "הגיע הזמן שיפגעו בהם…. מי ייתן שבאמת ייפגעו בהם וביאיר במיוחד".

נתניהו הוסיף, סרגיי פולוסין כתב בפייסבוק: "ביבי חייב לקבל את עונש המוות יחד עם כל המשפחה".

ארגון השמאל הקיצוני קריים מיניסטר כתב: "ביום שני הקרוב תוסר האבטחה משרה נתניהו ושני בניה, צפו להפתעות". מה עוד צריך לקרות? לאיזה עוד "דו"ח מודיעיני" זקוקים?" זעק נתניהו והבהיר, "הכתובת על הקיר".

בליכוד הבהירו היום כי בניגוד לפרסומים השקריים, "הידיעה כי הליכוד יממן את אבטחת רעיית ראש הממשלה לשעבר ובניו שקרית לחלוטין".

לאחר הדיווחים כי יחידת מגן במשרד ראש הממשלה המליצה להמשיך את האבטחה סביב משפחת נתניהו, ביחידה הוציאו הבהרה חריגה מטעם אגף ביטחון וחירום במשרד רה"מ, האחראי על יחידת "מגן": "האגף אינו מפרט עמדות מקצועיות המוצגות בפני ועדות שרים. עם זאת, נבהיר, כי האמירות שיוחסו ליחידת "מגן" אינן נכונות.

עוד נחדד, כי יחידת "מגן" הינה גורם ביצועי, לא מודעיני, וככזו היא נסמכת על חוות הדעת המקצועית של גורמי שירות הביטחון הכללי (שב"כ), אשר המליצו לבטל את אבטחת משפחתו של יו"ר האופוזיציה".

 

 



0 תגובות